fbpx

LETNJI GREEN METHOD 12-16.8.

Cover Image Cover Image Cover Image

PROGRAM PRILAGOĐEN OSOBAMA SA INSULINSKOM REZISTENCIJOM

Knjiga

21 DAN PROGRAM
ZDRAVE ISHRANE

Naučno je dokazano da, ukoliko duži vremenski period ponavljamo određene aktivnosti ili zadatke, oni postaju deo naših svakodnevnih navika. Upravo „21 dan program zdrave ishrane” pomoći će vam da ostanete dosledni u izboru zdrave hrane kako biste ostvarili sjajne rezultate i bolje razumeli zbog čega imate određene tegobe.

Zdravstveni problemi poput nadutosti, lošeg nivoa energije, razdražljivosti, problema sa varenjem, kožom, spavanjem, glavoboljama, insulinske rezistencije i dr., u velikom broju slučajeva mogu biti otklonjeni pomoću zdrave i izbalansirane ishrane uz promenu životnog stila.

Cover Image

Uz ,,21 dan program zdrave ishrane“ zavolećete zdravu hranu.

Naučićete kako da kombinujete namirnice, što će dovesti do značajnih promena u funkcionisanju vašeg organizma, a u toku perioda od 3 nedelje isključićemo hranu koja vas je činila umornim, nezadovoljnim i gojaznim.

21 DAN PROGRAM PODRAZUMEVA:

01
Praktičnu edukaciju kroz recepte.
02
Fokus na ishranu bogatu povrćem, voćem, mahunarkama, ribom i žitaricama.
03
Preko 150 zdravih recepata sa fokusom na biljne namirnice.
04
Jutarnje rituale koji doprinose jačanju imuniteta, boljem varenju i povećanju energije.
05
3 liste za kupovinu hrane za namirnice koje su dostupne tokom cele godine.
06
Niskoglikemijske obroke prilagođene osobama sa insulinskom rezistencijom i dijabetesom.
Cover Image

Bez dijete, zdravom ishranom korigujte telesnu težinu, povećajte nivo energije i unapredite svoje zdravlje!

01


Izbalansiran plan ishrane za 21 dan.

02


Namirnice koje ubrzavaju metabolizam.

03


Motivacija da unapredite stil života.

U toku sprovođenja programa usredsredićete se na svakodnevne ciljeve, koji deluju kao mali, međutim, iz dana u dan praktikovanjem istih postići ćete velike pomake u svom životu i primetiti značajne promene u svakodnevnom funkcionisanju vašeg organizma.

,,21 dan program zdrave ishrane“ pomoći će vam da:

01
Obratite više pažnje na količinu obroka, žvakanje i trenutak sitosti.
02
Steknete zdrave navike i isprobate nove recepte.
03
Isključite industrijske proizvode.
04
Korigujete telesnu težinu i ubrzate metabolizam.
05
Ublažite simptome insulinske rezistencije i dijabetesa.
06
Zavolite zdravu hranu.

O MENI

U želji da oporavim svoje telo od karcinoma, u novembru 2005. godine kompletno sam promenila svoju ishranu. Nakon restriktivnog režima medicinske makrobiotike, počela sam da istražujem, učim i čitam knjige koje su mi širile perspektivu koliko zdrava ishrana može biti isceljujuća, ali i ukusna.

Među prvim knjigama napisala sam ,,21 dan program zdrave ishrane“, sa ciljem da i vama pomognem da uvedete red u svoj režim ishrane. 

Program se sastoji od 3 šoping liste namirnica i brojnih recepata za zdrava jela, koja sami pripremate tokom 21 dana. Pomoću ovog programa uspećete da steknete zdrave navike u ishrani, održive na duge staze, ublažite brojne zdravstvene probleme, ubrzate metabolizam i korigujete telesnu težinu. Svojim dugogodišnjim iskustvom garantujem vam da promenom načina ishrane, možete uticati na pozitivnu promenu celokupnog života.