GRATIS prva 3 dana programa

Bez dijete, zdravom ishranom korigujete telesnu težinu, povećajte nivo energije i unapredite svoje zdravlje!

21 DAN PROGRAM PODRAZUMEVA:

  1. Clean eating koncept
  2. Jutarnje rituale koji doprinose jačanju imunološkog sistema, boljem varenju i povećanju energije
  3. Fokus na ishranu bogatu povrćem, voćem, mahunarkama, ribom i žitaricama
  4. Savete za fokusiranje vremena u toku dana na kuvanje
  5. Predloge za balansiranje između biljnih i životinjskih proteina
  6. Niskoglikemijske obroke prilagođene osobama sa insulinskom rezistencijom i dijabetesom
1

Izbalansiran plan ishrane za 21 dan

2

Namirnice koje ubrzavaju metabolizam

3

Motivacija da unapredite stil života

Zašto 21 dan?

Naučno je dokazano da, ukoliko duži vremenski period ponavljamo određene aktivnosti ili zadatke, oni postaju deo naših svakodnevnih navika. Upravo “21 dan program zdrave ishrane” pomoći će vam da ostanete dosledni u izboru zdrave hrane kako biste ostvarili sjajne rezultate i bolje razumeli zbog čega imate određene tegobe.

Zdravstveni problemi poput nadutosti, lošeg nivoa energije, razdražljivosti, problema sa varenjem, kožom, spavanjem, glavoboljama, insulinske rezistencije i dr., u velikom broju slučajeva mogu biti otklonjeni uz pomoć zdrave i izbalansirane ishrane uz promenu životnog stila. Dozvolite mi da vam pokažem kako za 21 dan možete da zavolite zdravu hranu.

Naučićete kako da kombinujete namirnice, što će dovesti do značajnih promena u funkcionisanju vašeg organizma, a u toku perioda od 3 nedelje isključićemo onu hranu koja vas je činila umornim, nezadovoljnim i gojaznim.

U toku sprovođenja programa usredsredićete se na svakodnevne ciljeve, koji deluju kao mali, međutim, iz dana u dan praktikovanjem istih postići ćete velike pomake u svom životu i primetiti značajne promene u svakodnevnom funkcionisanju vašeg organizma.

CILJ 21 DAN PROGRAMA JE DA VAM POMOGNE DA:

  1. naučite da obraćate više pažnje na količinu obroka, žvakanje i trenutak sitosti
  2. steknete zdrave navike
  3. upoznate nove namirnice
  4. naučite nove recepte
  5. isključite industrijske proizvode
  6. ubrzate metabolizam
  7. korigujete telesnu težinu
  8. zavolite zdravu hranu

Bez dijete, zdravom ishranom korigujte telesnu težinu, povećajte nivo energije i unapredite svoje zdravlje!

NARUČITE KNJIGU