fbpx

PURPLE PREMIUM 3-7.6.

Cover Image Cover Image Cover Image

Sveobuhvatni vodič za ublažavanje pms simptoma

Knjiga

SREDI PMS

Naučite kako da kontrolišete i ublažite simptome PMS-a uz promenu ishrane i životnog stila

Koje fizičke i emocionalne promene vam ukazuju na to da ćete uskoro dobiti menstruaciju? Čas ste nervozni, čas euforični, jede vam se čokolada, naduti ste, imate grčeve i glavobolju? Ako prepoznajete ove simptome, onda spadate u 75% ženske populacije koja svakog meseca doživljava predmenstrualni sindrom.

Elektronska knjiga ,,SREDI PMS” pomoći će vam da na prirodan način stabilizujete hormone, kontrolišete i ublažite simptome PMS-a.

Cover Image

Zdravlje žene je njen najveći kapital.

ŠTA obuhvata ,,SREDI PMS” VODIČ?

,,Sredi PMS” sastavljen je od 7 ključnih oblasti, koje su naučno potkrepljene. Uz preko 100 saveta i načina kako da ublažite simptome predmenstrualnog sindroma, cilj je da uz razumevanje hormonskih oscilacija, naučite i kako da sebi olakšate period 7 do 10 dana pred svaki ciklus.

Od endokrinologije i simptomatologije, preko suplementacije, pa sve do konkretnih nutricionističkih preporuka šta jesti i piti, a šta ne, naučićete kako da pomoću zdrave ishrane i supernamirnica lakše prolazite kroz prirodne fluktuacije koje se dešavaju svakog meseca.

Poznato je da čak 75% žena na planeti, koje imaju menstrualni ciklus, osećaju blaže ili intenzivnije PMS simptome, koji se mogu svrstati u psihičke i fizičke.

Osim što ćete dobiti preporuke za antizapaljensku ishranu i jačanje digestivnog trakta, u okviru ovog vodiča dobićete i jelovnik za 7 dana sa akcentom na hranu koja pozitivno deluje na hormone.

Cover Image

Uz vodič na poklon dobijate sedmodnevni PMS jelovnik.

Cover Image

UZ ,,SREDI PMS” VODIČ NAUČIĆETE:

01
Kako hrana, a kako drugi aspekti života utiču na hormone.
02
Koji makro i mikronutrijenti mogu ublažiti PMS simptome.
03
Kako je PMS povezan sa čakrama.
04
Tehnike za smanjivanje nivoa stresa tokom PMS-a.
05
Koji čajevi i suplementi mogu ublažiti PMS.
06
Kako eterična ulja utiču na hormone.
07
Zbog čega je važna fizička aktivnost tokom PMS-a.
08
Aplikacije pomoću kojih možete pratiti menstrualni ciklus.
Cover Image

,,SREDI PMS” vodič će VAM POMOĆI DA:

umanjite promene raspoloženja, razdražljivost i anksioznost, ublažite menstrualne migrene i probleme sa kožom, te sprečite zadržavanje vode u organizmu.

Takođe, poboljšaćete koncentraciju, regulisati nekontrolisane žudnje za hranom i ublažiti menstrualne grčeve.

O MENI

U 25. godini sam se prvi put susrela sa simptomima PMS-a. Tada nisam umela da prepoznam zašto mi se javljaju nagle promene raspoloženja, kao i problematična i upaljena koža na licu, zbog koje nisam želela da izlazim iz stana.

Na health coaching studijama, koje sam završila 2014. godine, kao i 2019. godine uz Hormone health edukaciju na prestižnom Institutu za integrativnu ishranu u Njujorku, naučila sam koliko je endokrini sistem kompleksan, kao i da su moji simptomi bili uzrokovani hormonskim disbalansom.

Pretprošlog proleća, tačno 10 godina nakon prvih simptoma, moj PMS je ponovo postao veoma intenzivan. Tada sam odlučila da se konsultujem sa svojom zajednicom od preko 100.000 žena na društvenim mrežama kako bih saznala kako se one nose sa predmenstrualnim sindromom. Odgovori koje sam dobila uverili su me da je ovo tema kojoj želim da posvetim vreme, objedinim sva znanja koja su naučno potkrepljena i napišem sveobuhvatni vodič „Sredi PMS”. Radujem se da čujem vaše utiske i promene koje ćete ostvariti primenom saveta koji su i meni pomogli.