Moji prirodni beauty saveti za negu kože i kose

U današnje vreme sve više ljudi postaje svesno veze između unutrašnjeg zdravstvenog stanja i spoljašnjeg izgleda. Izuzetno me raduje što vidim da žene pristupaju lepoti i rutini nege kože sa holističkog stanovišta. Pošto obožavam da kuvam i eksperimentišem sa različitim namirnicama, samo je bilo pitanje vremena kada će one naći svoj put od mog tanjira do mog lica.  Ovo su moji prirodni beauty saveti.

Moji prirodni beauty saveti

Pružite kosi malo ljubavi

Obožavam da koristim hladno ceđeno kokosovo ulje kao hidratantnu masku za kosu. Ono hrani folikul dlake i sprečava gubitak proteina iz nje. I ono što je jednako važno, čudesno miriše.

Uklonite mrlje sa lica

Moje tajno oružje za ublažavanje vidljivosti različitih mrlja na koži lica jeste jabukovo sirće. Naime, natopite tupfer sa malo jabukovog sirćeta i ostavite ga na koži preko noći. Videćete kako se vidljivost mrlja drastično smanjuje.

Napravite hranljivu masku za lice

Domaće maske za lice koje možete sami napraviti od sastojaka iz kuhinje veoma su isplativ način lečenja kože. Jedan od mojih najdražih recepata je kombinacija ovsenih pahuljica, vode i avokada. Ostavite masku na licu oko 10 minuta, dok ne osetite da se počinje sušiti, pa je isperite toplom vodom.

Dopunite smutije

U smuti za doručak dodajte po kašiku čia semenki i godži bobica. One sadže zdrave masti, koje koži pružaju prirodan sjaj. Isprobajte i anti-aging smuti, koji ima pozitivno dejstvo i na kožu, ali i na digestivni trakt.

Jedite zdrave masti

Da bi vam kosa bila jaka i zdrava potrebno je da konzumirate omega 3 masne kiseline. Zašto? Jednostavno rečeno snadbevaju vlasište uljima koja održavaju hidrataciju kože glave. Najviše ih ima u avokadu, ribi, semenkama i lososu.

Uključite suplemente

Na mojoj listi vitamina nalaze se cink, vitamin C i kolagen sa biotinom koji relativizuju kožu lica i tela, te ublažavaju promene na koži.

Jedite zeleno povrće

Tamno lisnato zeleno povrće bogato je vitaminom E koji pomaže u borbi sa slobodnim radikalima i drugim toksinima. Trudite se da polovinu tanjira napunite zelenilom. Za više inspiracije isprobajte moje recepte za pesto sos od različitog zelenog povrća i azijsku tofu salatu.