Nataša Škrbić | ZdraviJa

U intervjuu u nastavku pročitajte šta nam je rekla health coach Nataša Škrbić o svom načinu ishrane i stilu života.

Moje ime je Nataša Škrbić i ja sam health coach, kao i glavna i odgovorna urednica online magazina ZdraviJa, koji ima za cilj promociju zdravlja i zdravih životnih stilova. Kroz svoj magazin i svakodnevni život se trudim da motivišem druge da žive zdravije, bolje i kvalitetnije. Proteklih nekoliko godina sam posvetila zdravstvenoj industriji i promociji iste, jer smatram da mnogi nisu obrazovani na ovu temu.

Kako izgleda tvoj tipičan dan?

Moji dani se dosta razlikuju jer se trenutno nalazim na master studijama u Madridu. Prvo što ujutru uradim je pustim pozitivnu muziku, zapišem stvari na kojima sam zahvalna te dan započnem energično i pozitivno. Nakon toga uz kafu odgovorim na mailove i isplaniram svoj dan, te se „bacim“ na posao. Prvo odradim glavne stvari za svoju kompaniju i magazin. Potom odem na trening a onda na fakultet. Veče posvetim online coaching-u,  učenju i odmoru. Raspored mi nije isti svaki dan tako da često moram da promjenim redoslijed obaveza, ali uglavnom svaki dan treniram, radim i učim.

Koliko vremena posvećuješ kuvanju?

Ja strašno volim da kuham i kada sam kući kuham svaki dan. U Madridu zbog dosta obaveza ne stižem da kuham svaki dan ali onda pripremim neku salaticu kući ili povrće sa kinojom. Svi moji recepti su dosta jednostavni i za pripremu ne treba više od tridesetak minuta.

Šta obično doručuješ, ručaš i večeraš?

Doručkujem smoothie, cijeđeni sok ili ovsene pahuljice kuhane u vodi (uvijek dodam svježe voće). U slučaju da sam se probudila baš gladna ili ako znam da imam dugačak sastanak ili predavanje nakon toga, onda doručkujem jaja ili avokado sa humusom. Prije doručka popijem toplu limunadu sa kurkumom. Ručak je uglavnom salata, supa od povrća ili riža sa povrćem. Večere su skoro uvijek salate ili pečeno povrće u rerni, bez ulja. Znam da mnogima salate zvuče dosadno, međutim, uvijek se igram sa sastojcima tako da mi nikada ne dosade.

Omiljeni recept u poslednje vreme?

Omiljeni recept u poslednje vreme mi je moja detoks supa bez koje jednostavno ne mogu da živim, haha! Recept možete pronaći ovdje.

Kafa ili čaj?

Ljubav je podjednaka. Veoma volim kafu iako u nju ne stavljam ni šećer ni mlijeko. Popijem domaću kafu jednom ili dva puta u toku dana. Čaj pijem svaki dan i u velikim količinama. Znam da mnogi smatraju da je kafa nezdrava, međutim meni odgovara i nikada ne pretjerujem.

Koliko si fizički aktivna?

Veoma sam fizički aktivna. Trening je izuzetno važan za mene. Polumaratonka sam, trčim kada god imam priliku, te se nadam da ću u 2018.-oj istrčati i čitav maraton od 42 km. Volim da planinarim, član sam planinarskog društva, te kad god imam priliku uputim se ka obližnjoj planini. Takođe dosta vremena provodim u teretani, radim vježbe snage, pilates i dosta se istežem. Skoro nikada ne koristim sprave u teretani (osim trake za trčanje), već radim sve vježbe sa sopstvenom težinom.

Kako se opuštaš nakon stresnog dana?

Duge šetnje sa laganom muzikom, meditacija ili dobra knjiga. Primjetila sam da mi treba „me time“ nakon napornog dana, tako da u šetnje najčešće idem sama.

Za koje užine se opredeljuješ kada putuješ?

Volim da pravim zdrave, sirove kuglice. Kada imam dovoljno vremena prije putovanja, onda pripremim sebi kuglice i spakujem ih za put. Kada sam u gužvi, uvijek je to neka voćka ili sjeckano povrće. Takođe, veoma volim bademe i indijske oraščiće, tako da je moja užina uvijek nešto sirovo i svježe.

Tvoj moto

Šta god um može da zamisli, to može i da ostvari.